Comunicat cancel·lació Teatro Principal de Zaragoza - La Cubana

Ara a la Cubana

Comunicat cancel·lació Teatro Principal de Zaragoza

A causa de les mesures decretades per la pandèmia del COVID-19 i atenent a les mesures de confinament decretades per les autoritats ens veiem obligats a la cancel·lació definitiva de les funcions de “Adiós Arturo” al Teatro Principal de Zaragoza que teníem programades del 7 al 24 de maig.

Ens feia molta il·lusió tornar aquest maig al Teatro Principal amb “Adiós Arturo” i d’aquesta manera poder celebrar el nostre 40 aniversari com a companyia de teatre. Volíem fer-ho a Saragossa, tal i com ho vam fer el febrer a Madrid i també volem fer-ho a Barcelona pròximament, si aquest “maleït” coronavirus ens ho permet. Tothom sap que Saragossa va ser “la culpable” que La Cubana existeixi com a companyia de teatre, ja que fou la primera ciutat que ens va contractar per fer les nostres “Cubana’s Delikatessen” a l’any 1984. Des de llavors el públic saragossà ens ha recolzat incondicionalment i sempre ens hem sentit molt estimats aquí. Per això… gràcies. Mil vegades gràcies!

En aquesta ocasió no podrem celebrar-ho com s’ha de fer, però no ens tanquem en la possibilitat de reprogramar la nostra estada en unes altres dates en el futur, quan tot aquest embat hagi passat i tinguem la possibilitat d’acostar-nos altre cop a la vostra meravellosa ciutat. Els aniversaris i les celebracions no tenen caducitat.

NOTA IMPORTANT: Ens agradaria informar que el públic que ja tenia comprades les entrades a través de la web, rebran automàticament l’import a la targeta on es va fer la compra. En el cas de les localitats adquirides a través de la guixeta, es farà allà mateix un cop les circumstancies ho permetin i es reuperi el servei.

Un petó a tots

LA CUBANA

Barcelona, dimarts 21 d’abril

PODCAST

Capítol 8

Ritus socials

Capítol 7

Vacaciones en el mar

Capítol 6

Haters, likes i influencers

Capítol 5

El canvi climàtic ("Operació Greta")

Capítol 4

Els nens només els porten cigonyes?

Capítol 3

La fal·lera per la cuina

Capítol 2

Més enllà de l'economia